Rusza Zielonogórski Budżet Obywatelski 2022! [HARMONOGRAM]
Projekty zgłaszane w ramach zielonogórskiego budżetu obywatelskiego mogą zostać sfinansowane w kwocie nie niższej niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) i nie mogą przekroczyć kwoty 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych).
Propozycję zadań zgłaszanych do realizacji w ramach zielonogórskiego budżetu obywatelskiego będzie można składać w terminie od 08 listopada do 21 listopada 2021r. za pomocą dedykowanej platformy internetowej: https://zielonagora.konsultacjejst.pl/
Dodatkowe informacje dotyczące zasad zielonogórskiego budżetu obywatelskiego można uzyskać pod numerem telefonu 68 4564104 lub pod adresem mailowym:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Harmonogram
Zielonogórski Budżet Obywatelski 2022
08.11.2021 – 21.11.2021 - zgłaszanie projektów
22.11.2021 – 03.12.2021 - ocena zgłoszonych projektów
06.12.2021 – 10.12.2021 - odwołanie od negatywnej oceny
13.12.2021 – 19.12.2021 - rozpatrzenie odwołania przez Prezydenta Miasta
20.12.2021 – 02.01.2022 - głosowanie
do 09.01.2022 - ogłoszenie listy zwycięskich projektów
bo 2022