Zielonogórska firma Eobuwie.pl oraz Play i Infobip z pierwszą kampanią marketingową RCS w Polsce
Cieszymy się z pierwszej w Polsce kampanii biznesowej RCS obsługiwanej przez Infobip i Play. RCS jest wygodnym i angażującym kanałem marketingowym zarówno dla marek, jak i konsumentów, a wraz z sukcesem kampanii eobuwie.pl z pewnością podąży za nią więcej marek, tworząc i napędzając nowy ekosystem mobilny w Polsce - mówi Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip
Misją eobuwie.pl jest dzielenie się z klientami nie tylko pasją do mody, ale również do technologii, dlatego z entuzjazmem wdrożyliśmy razem z firmą Infobip kanał RCS w komunikacji bezpośredniej z naszymi Klientami. Wierzymy, że RCS będzie skutecznym kanałem komunikacji, który pozwoli nam zaprezentować naszą ofertę w angażujący dla klienta sposób - mówi Anna Herman Head of Direct Marketing w eobuwie.pl.